info@ballonbon.nl
MENU Toggle Cart

Klachtenafhandeling

Bij ballonbon.nl alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan Jan Oranje. Binnen 1 week kunt u uitsluitsel verwachten. Mocht uw klacht/geschil niet naar uw tevredenheid door ons zijn opgelost kunt u uw klacht/geschil voorleggen aan www.sgc.nl

U kunt ook terecht bij Europese online geschillenplatform (ODR). http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 
(Bedrijfsnaam) 
Naam:  
Telefoonnummer:  
Order / Bestelnummer:  
E-mailadres:  
   
Klacht omschrijving:  
 
  Let op: alle velden zijn verplichten velden om uw klacht
zo goed mogelijk in behandeling te kunnen nemen.
Ga verder

Info / reserveren:
Tel. 013-5713140
Tel. 024-4200708
Tel. 040-7114834
info@ballonbon.nl